četrtek, 9. junij 2011

Šola

Verjetno smo že vsi slišali od staršev šolskih otrok kako draga je pravzaprav šola.
No, ravnokar sem se jim (že v tretje) pridružila tudi sama.

Da se razumemo - naročila nisem najdražjih pripomočkov - barvic, flomastrov, temper in podobno. Naročila nisem niti učbenikov, ki jih dobimo iz učbeniškega sklada.
Tudi torba, ki jo je letos nujno treba zamenjati ni na tem seznamu. Za srednje drago bomo odšteli približno 50 eur.

So pa delovni zvezki (za približno 50 eur), zvezki (pa še to ne vsi, ker - mi lahko prosim kdo razloži, ker sama nisem dovolj pametna in izobražena, da bi razumela finto zvezkov Tako lahko???), barvice (12 kosov), flomastri, likovni pribor. Zraven sem dodala še copate.
Vas zanima cena? 117 EUR!

Raje si ne predstavljam kaj to pomeni čez šest let, ko bodo vsi trije v šoli. Vsaj trikrat toliko. Ok, v treh obrokih - to je trikrat po 120 eur.
In šola je brezplačna ali kako? Kje sem že to slišala?

foto: cekin.si

2 komentarja:

  1. Tudi jaz ne vem, v čem je fora Tako Lahko. Najbrž v lobiranju. Pha. No, pa meni je bilo razloženo, ker imajo rob?!?! ah.
    Mene tole še čaka. Za prvi razred itak ni učbeniškega sklada...sicer sta samo dva učbenika in delovna zvezka, pa vendar...
    a se ne kupuje zvezkov avgusta? ali je boljše zdaj?

    OdgovoriIzbriši
  2. Tudi jaz mislim,da je to edina finta. Lobiranje namreč. Sicer pa imajo pri nas učbeniški sklad za vse razrede.
    Jaz naročam junija, da lahko plačam v treh obrokih in da mi avgusta pošljejo domov. Si prihranim prenekatero pot ;)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.