petek, 10. junij 2011

Petek je!

Se tudi vam zdi, da je bil še včeraj ponedeljek?
Meni absoultno.

No, petek ima vsekakor svoje dobre strani. Recimo to, da je začetek vikenda in ostali trije člani dva dni ne bodo šli v vrtec, šolo ali službo. Druga dobra stvar današnjega petka je, da sva zvečer zmenjena z najinima prijateljema, ki prideta na obisk, mogoče eno tako mini večerjico, kakšen kozarček vina in veliiiiko čvekanja?
Naslednja dobra stvar je tudi to, da je kmalu ponedeljek in z njim moja porodniška.
Pa jutri ne en, dva žura, ki ju bomo, upam, celo uspeli skombinirati, kljub temu, da se odvijata na precej različnih koncih Slovenije. Ampak takšni pač smo - družabni.

Slaba stran petka? V bistvu je ni. Ne vem čisto zakaj sem začela kot da je :)
Torej, užijte petek in vikend, ki mu sledi.

foto: povej.net

2 komentarja:

  1. Jeej, joj jaz se tudi že pošteno veselim vikenda. Moj možek je bil ta teden po cele dneve v službi in se že prav veselim, da ga malo vidim.
    Malce me že nostalgija daje, saj je lahko tole zadnji, predzadnji ali pa predpredtazadnji vikend ko smo še trio.
    Čeprav vem, da bo v kvartetu super, že zdaj kar malce pogrešam ta naš trikotnik. :(

    OdgovoriIzbriši
  2. O Anita, jaz sem te pa že pogrešala, sem mislila, da se je podmladek odločil, da malo pohiti.

    Ko se je pri nas rodila Sredinčica, sem imela ob prihodu domov cel napad, da Palčica ne bo več edina, da ne bo več moja ljubica kot do takrat in podobno. Jokala kot dež :)

    Danes sta najboljši prijateljici in ne moreta ena brez druge. Se kregata kot normalni sestrici, ampak biti tudi v 4 je ZAKON!
    Uživajte v vikendu!

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.