ponedeljek, 13. junij 2011

Jan

Ne, v bistvu nisem njegova oboževalka. Pravzaprav mi niti niso preveč všeč njegovi komadi. Razen zadnjega.

Tega objavljam za Silvo - deliva namreč navdušenje nad komadom, ne toliko nad osebo, ki ga je izdelala.
Za optimizem in dobro voljo.

4 komentarji:

  1. Jaz sem pa kaki dve leti nazaj ugotovila, da več kot ga spijem (jagermaistra. :)), bolj mi je všeč.

    OdgovoriIzbriši
  2. Anita, tudi jaz :) Samo veliiiiko vode moraš spit vmes ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Dobra fora. Jaz tudi nisem oboževalka. Mi pa zadnja leta ne gre več na živce. Celo na koncert sem šla in potrdila sum, da ga izvede profesionalno. Ampak mene je pustil mlačno.

    A ima Jan sploh kakšno tapravo oboževalko? Sem bila prepričana, da jih je na kupe.

    Olivija, sanjaš o Ljubljani?

    OdgovoriIzbriši
  4. Glede oboževalk - verjetno že ima kakšno. Neskončna, pravzaprav danes sanjam o tem, da sanjam :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.