ponedeljek, 20. junij 2011

Siva ali siva?

Vsakič znova me preseneča kako hitro se stvari spreminjajo - iz ene skrajnosti v drugo.

Tega, da nič ni večno, se boleče zavedam že od otroštva - pa vendar.
Sama imam v življenju recimo večinoma raje rutino in preverjene recepte kot stalno prilagajanje in preurejanje planov (žal se mi večkrat dogaja slednje). Verjetno se to ujema tudi z mojo obsesijo s planiranjem.
Rada imam tudi stvari jasne - ne malo manj in malo bolj sive, ampak sivo po RAL-u. Torej brez mešanja in čaranja. Rada imam tudi stvari v svoji glavi lepo "pošlihtane" - torej jasen cilj in jasno pot do njega.

Včasih zato težko zaupam, da bo vse ok. Ne ker ne bi verjela vase. Bolj zato, ker se teoretične možne poti odpirajo ves čas. Tudi zato, ker je včasih na poti proti cilju ob njej še veliko drugih zanimivih reči, ki preusmerjajo nase mojo pozornost. Stvari, ki pravzaprav z mojo zadano potjo nimajo veliko skupnega. Potem je tukaj tudi pomanjkanje organizacije, ki pa je pravzaprav relativno enostavno rešljiv problem. Zorganizirat se moram :)

Verjetno mi tudi kakšna dodatna skodelica kave ne bi škodila. Ali pa dodatna urica spanja- hihi, imam občutek, da odločitev ne bo težka ;)


foto: mavrica.net

1 komentar:

Hvala za komentar.