četrtek, 2. junij 2011

Prigoda ali nekateri pač niso za datume

Kmalu bo devet let odkar sva moja boljša polovica in jaz par. Dobrih sedem od najine poroke.

Kot pri veliko parih, si zadeve deliva. Jaz recimo sem pooblaščena oseba za datume in imena otrok najinih prijateljev. On zelo dobro analizira ljudi in ima zavidljivo zanesljivo intuicijo, ki človeka na prvi pogled precej točno opredeli. Kljub temu, da se imam sama za izredno socialno inteligentno osebo, me on v tem daleč prekaša.

Ni pa moj dragi za datume. Tudi za pomembne ne. No, svoj rojstni dan si vendarle zapomni. Mislim, da do sedaj obvlada celo datume rojstnih dni najinih otrok.
To sposobnost nepomnenja datumov je podedoval od svojega očeta.

Hočete dokaz? Skupaj sta pred leti (eno leto po najini poroki) odšla v župnišče, da bi se zmenila za krst Palčice, ki je bila takrat stara skoraj dve leti. Ko ju je župnik spraševal po datumih, je pri rojstvih še kar nekako šlo.

Zataknilo se je pri datumu poroke.
"Hmmm, junija enkrat? Ali pa maja? Mislim, da je bila pomlad?" (mimogrede, poročila sva se 8. maja 2004)
Pogleda svojega očeta, iščoč pomoč in ta mu skuša pomagati z nasvetom naj pogleda na poročni prstan.

In tu je spet zanka - midva namreč poročnih prstanov ne nosiva. Ne ker bi imela kaj proti, ampak ker je meni moj prevelik, moji boljši polovici pa premajhen. Torej tudi ta opcija ni prišla v poštev.

Tako sta me morala, kljub splošni blamaži pred župnikom, poklicati in vprašati. Raje ne povem koliko smeha še danes povzroča ta zgodba. 
Od takrat ga  na vse pomembne stvari raje spomnim. Recimo na moj rojstni dan. Za vsak slučaj, vsaj teden dni prej. 

foto: nakit-prstani.com

3 komentarji:

  1. Hehe. Kul.

    Malo me je zaskrbelo ob tistem njegovem občutku za ljudi. Se spomnim, ko je enkrat najino virtualno interakcijo pospremil s komentarjem: "Kozi!" :))) Upam, da sem kasneje kaj popravila vtis:)

    Hecno tole pri župniku:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, saj "kozi" je po svoje kompliment :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Uf, moj tudi ni za datume.
    Zdaj mislim da že ve kdaj imam rojstni dan ampak kar nekaj let je bil njegov odgovor: "Šestnajsti ali osemnajsti, avgust al pa oktober".
    Na obletnico poroke pa kar družno pozabljava, ker smo običajno na morju, kjer so datumi itak nepomembni in naju ponavadi šele par dni po spomni kak "zamudnik", ki nama čestita.
    Amoak jaz sem si ga zdaj dala v opomnik, zdaj naj se pa le pazi. Ker dokler ga pozabljava skupaj ni panike, da ga pozabi samo on bo pa ogenj v strehi.
    NO, mogoče pa naše detece zamudi in se rodi na ta dan. Potem bo vse lažje. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.