petek, 17. junij 2011

V bistvu

mi je moje življenje všeč. Prav takšno kot je.

Živim v čudoviti hišici v gozdu s čudovitim razgledom na Šmarjetno goro.

Imam boljšo polovico, ki mi stoji ob strani, me nasmeje, se z menoj pogovarja in z menoj deli podobne želje in prioritete.

Imam tri čudovite mladičke, ki sem si jih vedno želela.

Življenje že ves čas skrbi, da mi ne postane dolgčas in da mi na pot stalno postavlja izzive, ki skrbijo za to, da moji možgančki ne zarjavijo. In da se učim, delam, sprejemam izzive in uspešno brodim skoznje. Včasih do kolen, včasih do vratu, ampak ustavim se ne.

V teh letih sem / sva spoznala precej ljudi, ki jim lahko rečem prijatelji.

Imam tudi srečo, da je najina bližnja in daljna "žlahta" polna srčnih, iskrenih in dobrih ljudi.
Živim torej življenje, ki sem si ga želela - bi me torej smel s tira vreči samo še en nov izziv v vrsti tistih, ki sem jih že rešila? Mislim, da ne!


foto: zadovoljna.si

3 komentarji:

  1. Res imaš lepo življenje. :)

    Po moje je človek srečen, če se zaveda vsega kaj ima in ne razmišlja o tem kar bi še imel.

    OdgovoriIzbriši
  2. Se strinjam. Ker vedno je kje še kaj, kar bi lahko imeli, pa nimamo, ne?

    OdgovoriIzbriši
  3. Itak. :)
    Al pa kaj, kar ne bi imeli. Kak celulit, kšno odvečno kilco, pa take stvari. :)

    OdgovoriIzbriši

Hvala za komentar.